Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΜΕΡΟΣ 1ο: Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΑΠΑΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ



Έχουμε πολλάκις πει και κάνει ευρέως γνωστό ότι βρισκόμαστε, το σύνολο του Ελληνικού Λαού, αντιμέτωποι με ένα καρτέλ-κλίκα Ολοκληρωτιστών Ολιγαρχών οι οποίοι είναι εξαναγκασμένοι να κρατούν μια μάσκα δημοκρατικότητας και να υποκρίνονται ότι σέβονται την Δημοκρατία, την Λαϊκή Ετυμηγορία, την Λαϊκή Κυριαρχία, κλπ, κλπ για να κρατήσουν τα απαραίτητα προσχήματα διαχείρισης και μονοπώλησης της εξουσίας.
          Δηλαδή, κάνουν κάθε απολυταρχικό κόλπο και τερτίπι αλλά αποκλειστικά κάτω από την επίφαση της δήθεν κοινοβουλευτικής δημοκρατίας διότι αν δεν το κάνουν ανοίγει ο δρόμος για ντόμινο καταστάσεων που θα τους αφαιρέσουν βίαια την εξουσία και που δεν είναι το αντικείμενο του παρόντος άρθρου, αλλά άλλων που έπονται.
          Στα πλαίσια λοιπόν των διαφόρων μεθοδεύσεων που κάνουν για να φιμώσουν και να πνίξουν την Λαϊκή Εξουσία/Κυριαρχία και την Λαϊκή Εντολή, χωρίς όμως να απαγορεύσουν ανοιχτά τις εκλογές ή εν δυνάμει επικίνδυνα για την τάξη πραγμάτων τους κόμματα, σχηματισμούς και υποψηφίους, έχουν φτιάξει έναν εκλογικό νόμο εξάμβλωμα του οποίου οι λεπτομέρειες δεν είναι ευρέως γνωστές.
          Αυτή η καλλιεργούμενη από όλους άγνοια του εκλογικού νόμου (όπως αναφέρεται και τροποποιείται στο Π.Δ. 26/2012) ο οποίος εφ’ όσον εφαρμόζεται έχει το κύρος έγκυρου νόμου (αφού το έχουν κάνει εξαιρετικά δύσκολο να προσβληθεί ως αντισυνταγματικός, τουλάχιστον εκ πρώτης όψεως των απαιτουμένων διαδικασίων/προϋποθέσεων, αλλά θα επανέλθουμε μετά από περαιτέρω μελέτη επί του θέματος) είναι επιζητούμενη από το σύστημα καθ’ ότι όλες οι εκλογές που γίνονται μέχρι την κατάρριψη του ή αλλαγή του θεωρούνται επίσης έγκυρες , καθώς επίσης και όλες οι πράξεις των κυβερνήσεων που θα προκύψουν από αυτές και που θα εφαρμοστούν και θα επηρεάσουν την καθημερινότητα μας και το μέλλον μας θα θεωρούνται έγκυρες (παρ’ όλο που επί της ουσίας δεν είναι).
          Προσοχή : αυτό σε καμμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι υποστηρίζουμε ότι ο παρών εκλογικός νόμος είναι Συνταγματικός ή Δίκαιος, πόσο μάλλον Δημοκρατικός. Αντιθέτως, πρόκειται για ένα κατάπτυστο αντισυνταγματικότατο μόρφωμα που σκοπό έχει να διατηρήσει όλον τον παλαιοκομματικό συρφετό ει δυνατό εσαεί και να αποκλείσει κάθε δυνατότητα πραγματικής έκφρασης της Βούλησης και Εντολής του Ελληνικού Λαού.
          Δηλώνουμε απερίφραστα και στο παρόν άρθρο ότι θα εργαστούμε με όλες μας τις δυνάμεις για την ακύρωση και κατάρριψη του τρέχοντος και όλων των παρομοίων εκλογικών νόμων, και καλούμε και κάθε έναν συμΠολίτη να πράξει ομοίως.
          Όμως, το γεγονός παραμένει ότι με αυτόν τον εκλογικό νόμο θα προκύψει κυβέρνηση και βουλή.
          Επίσης παραμένει το γεγονός ότι όσο υπάρχει πρόσβαση του Λαού στις κάλπες με τον σκοπό της ψηφοφορίας, υπάρχει δυνατότητα εμείς ο Ελληνικός Λαός με την εκλογική μας συμπεριφορά να τους παρεμποδίσουμε χρησιμοποιώντας τον εκλογικό νόμο που χρησιμοποιούν για να παρεμποδίσουν εμάς και να προασπίσουν τις καρέκλες τους και όλα τα προνόμια που τις συνοδεύουν, συμπεριλαμβανομένης και της προστασίας τους από την δίκαιη τιμωρία για τα εγκλήματα τους που απαιτεί όλος ο Ελληνικός Λαός.
          Αυτό το εργαλείο που έχουμε στα χέρια μας είναι ακριβώς η προσέλευση μας στις κάλπες και ακριβώς αυτό που συστηματικά όλο το προπαγανδιστικό επιτελείο του πολιτικού συστήματος προσπαθεί να διασπαθίσει προωθώντας είτε μέσω δακτύλων του και εγκαθέτων του είτε μέσω χρησίμων ηλιθίων είτε μέσω αγανακτισμένων ανθρώπων που δεν έχουν την υπομονή να μελετήσουν μόνοι τους τον νόμο και εμπιστεύονται τρίτους για να τους πείσουν και να ωθήσουν όσο περισσότερο δυνατόν από το εκλογικό σώμα να κάνει αποχή.
          Γιατί συμφέρει αφάνταστα το πολιτικό σύστημα η αποχή ;
          Διότι υπάρχει μια μεταβλητή υπολογισμού εδρών και των εδρών και ποσοστών των εκλογικών αποτελεσμάτων η οποία ονομάζεται “εκλογικό μέτρο” και που είναι ουσιαστικά αυτό που προσδίδει δύναμη στα κόμματα κατά τις εκλογές, όπως θα δείξουμε παρακάτω. (Π.Δ. 26/2012 άρθρο 98. παρ.8,  άρθρο 100)
          Όπως θα δείτε από τα παραδείγματα μας, όσο μεγαλύτερη η αποχή, τόσο ευνοϊκότερο το εκλογικό μέτρο για τα κόμματα που νομίζει ο Λαός ότι στοχεύει και ‘μαυρίζει’ με την αποχή, δηλαδή τόσο λιγότεροι ψήφοι τους χρειάζονται για την απόκτηση μίας εκλογικής έδρας.
          Δηλαδή, ιδεωδώς για τον κάθε Τσίπρα και τον κάθε Μεϊμαράκη και τους άλλους κομματάρχες που φλερτάρουν με την Βουλή, θα ήθελαν να κάνει αποχή όλο το εκλογικό σώμα εκτός των λιγοστών πλέον και φιλορροούντων κομματικών τους στρατών, διότι έτσι θα πετύχαιναν όπως θα δείξουμε κατωτέρω με απλά μαθηματικά αστρονομικού ύψους ποσοστά, αυτοδυναμίες, και ό,τι άλλη φαντασίωση πολιτικής υπεροχής έχουν.
          Το καλύτερο δώρο που ονειρεύεται ο κάθε Τσίπρας, Μεϊμαράκης, Θεοδωράκης, Γεννηματά, κλπ είναι όχι 51% αποχή αλλά 61%, 71% ή και 91% εαν είναι δυνατόν.
          Από πού προκύπτει αυτό ;
          Σύμφωνα με τον εκλογικό νόμο Παυλόπουλου όπως υπάρχει (με την τροποποίηση του Π.Δ. 26/2012) και στον οποίο σας παραπέμπουμε διακαώς να πάτε να διαβάσετε εξονυχιστικά και μόνοι σας για όλους τους υπολογισμούς ανεξαιρέτως, ως 100% του εκλογικού σώματος λαμβάνεται το αριθμητικό σύνολο ΤΩΝΕΓΚΥΡΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ.
          Τα ποσοστά, συνεπώς, των ακύρων, λευκών και της αποχής αναφέρονται για στατιστικό και μόνο ενδιαφέρον και δεν έχουν καμμία μαθηματική, στατιστική ή νομική επιρροή στο εκλογικό αποτέλεσμα. Είναι σαν να μην υπήρξαν ποτέ διότι για τον υπολογισμό του εκλογικού μέτρου (από το οποίο θα προκύψει ποσοστό στο οποίο θα αντιστοιχήσουν έδρες αλλά και γενικότερα το ποσοστό που θα βγάλει την κατάταξη κομμάτων) εκλαμβάνεται το αριθμητικό σύνολο των εγκύρων ψήφων και μόνο σαν μονάδα (δηλαδή σαν να ήταν το 100% του συνόλου των ψηφοφόρων και να μην υπήρξε αποχή, άκυρο ή λευκό).
          Ας δούμε τί λένε οι αριθμοί για την αποχή χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματα της εκλογικής αναμέτρησης της 25ης Ιανουαρίου 2015 :
          Σύμφωνα με τον εκλογικό νόμο (ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ  ΥΠ. ΑΡΙΘ. 26 /2012, άρθρο 99, παρ. 2 ) :  “Για τον καθορισμό των εδρών που δικαιούται κάθε εκλογικός σχηματισμός το σύνολο των ψήφων που συγκέντρωσε στην Επικράτεια πολλαπλασιάζεται με τον αριθμό 250. Το γινόμενο τους διαιρείται με το άθροισμα των εγκύρων ψηφοδελτίων που συγκέντρωσαν στην Επικράτεια όσοι σχηματισμοί συμμετέχουν στην κατανομή των εδρών“.
          Καταλαβαίνουμε ότι ο ορισμός “άθροισμα των εγκύρων ψηφοδελτίων που συγκέντρωσαν στην Επικράτεια όσοι σχηματισμοί συμμετέχουν στην κατανομή των εδρών” που προσδιορίζει τον παρονομαστή του κλάσματος που έχει σαν πηλίκο το σύνολο των εδρών που παίρνει ένα κόμμα, σημαίνει ότι λαμβάνει υπ’ όψη ως ανήκον στο εκλογικό σώμα ΜΟΝΟ κάθε έγκυρο ψηφοδέλτιο. Ούτε ένα άκυρο ή λευκό, ούτε έναν Πολίτη που απείχε, ο οποίος γίνεται ξαφνικά φιμωμένος, αόρατος, ανύπαρκτος και απορροφάται η εκλογική του δύναμη από τους Πολίτες που παρουσιάστηκαν και έρριξαν έγκυρο ψηφοδέλτιο.
          Ας δούμε λοιπόν τί λένε οι αριθμοί, χρησιμοποιώντας την ανωτέρω φόρμουλα ενδεικτικά για τα κόμματα ΣΥΡΙΖΑ, Ν.Δ., Χ.Α. (βάσει των στοιχείων που παραθέτει το ΥΠ.ΕΣ.) :
[Συνολικός αριθμός εγκύρων ψηφων που έλαβε το κόμμα ανά την Επικράτεια Χ 250 ] : [Συνολικός αριθμός εγκύρων ψήφων που συγκέντρωσαν όλα τα κόμματα ανεξαιρέτως που συμμετείχαν στις εκλογές] =
Αριθμός εδρών κόμματος
  1. Περίπτωση ΣΥΡΙΖΑ :
[2.245.978 Χ 250 = 561.494.500] : 6.181.274 = 90,8 έδρες (αναγράφεται τελικός αριθμός εδρών ίσος με 149, λόγω μεταγενέστερων υπολογισμών που κατανείμουν δεκαδικά κ.ά. νούμερα για να μοιράσουν τις υπολοιπόμενες αδιάθετες έδρες και λόγω πριμοδότησης 50 εδρών)
Εαν είχε ψηφίσει το σύνολο των εγγεγραμμένων στο εκλογικό σώμα χωρίς κανένα άκυρο ή λευκό θα είχαμε :
[2.245.978 Χ 250 = 561.494.500] : 9.911.495 = 56,65 έδρες. (διαφορά 34, 14 εδρών που πήραν από τα άκυρα, λευκά και αποχή που ήταν του ύψους του 35%)
  1. Περίπτωση Ν.Δ. :
[1.718.694 Χ 250 = 429.673.500] : 6.181.274 = 69,5 έδρες (αναγράφεται τελικός αριθμός εδρών ίσος με 76, λόγω μεταγενέστερων υπολογισμών που κατανείμουν δεκαδικά κ.ά. νούμερα για να μοιράσουν τις υπολοιπόμενες αδιάθετες έδρες)
Εαν είχε ψηφίσει το σύνολο των εγγεγραμμένων στο εκλογικό σώμα χωρίς κανένα άκυρο ή λευκό θα είχαμε :
[1.718.694 Χ 250 = 429.673.500] : 9.911.495 = 43,35 έδρες. (διαφορά 26, 15 εδρών που πήραν από τα άκυρα, λευκά και αποχή που ήταν του ύψους του 35%)
  1. Περίπτωση Χ.Α. :
[388.387 Χ 250 = 97.096.750] : 6.181.274 = 15,7 έδρες (αναγράφεται τελικός αριθμός εδρών ίσος με 17, λόγω μεταγενέστερων υπολογισμών που κατανείμουν δεκαδικά κ.ά. νούμερα για να μοιράσουν τις υπολοιπόμενες αδιάθετες έδρες)
Εαν είχε ψηφίσει το σύνολο των εγγεγραμμένων στο εκλογικό σώμα χωρίς κανένα άκυρο ή λευκό θα είχαμε :
[388.387 Χ 250 = 97.096.750] : 9.911.495 = 9,79 έδρες. (διαφορά 5,9 εδρών που πήραν από τα άκυρα, λευκά και αποχή που ήταν του ύψους του 35%)
          Είναι ενδιαφέρον να υπολογίσουμε (για να δείξουμε ακριβώς τί δύναμη απορρόφησαν και κυριολεκτικά έκλεψαν από τους διαμαρτυρόμενους Πολίτες οι αρχιερείς της προπαγάνδας και της διαπλοκής υπέρ των συστεμικών κομμάτων που μονοπωλούν την Βουλή και την Εξουσία και συνεπώς και υπέρ της νεποτιστικής κλίκας των υμετέρων που τα στηρίζουν) με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και τα σκόρ της αποχής – ακύρων -λευκών για να δούμε πόσες έδρες θα είχαν βγάλει αν είχαν ρίξει την ίδια έγκυρη ψήφο που να απορρίπτει τους υπόλοιπους :
[(Αποχή + Λευκά + Άκυρα) Χ 250] : [σύνολο εγγεγραμμένων σε εκλογικό σώμα] = αριθμός εδρών
[(3.580.709 + 34.809 + 114.703 = 3.730.221) Χ 250 = 932.555.250] : 9.911.495 = 94,08 έδρες (χωρίς να υπολογίσουμε λοιπές ανακατανομές και το πριμ των 50 εδρών καθ’ ότι είναι ουσιαστικά το πρώτο κόμμα και θα έβγαζε αυτοδύναμη κυβέρνηση με πάνω από 151 έδρες)
          Από τα ανωτέρω προκύπτει αδιαμφισβήτητα και πέραν κάθε αμφιβολίας ή αντίρρησης ότι ο μόνος που επωφελείται και μάλιστα ζωτικά από την αποχή κυρίως και δευτερευόντως από τα λευκά και τα άκυρα είναι ΤΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ-ΣΥΣΤΕΜΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΜΟΡΦΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ.
          Έτσι λοιπόν αποδεικνύεται επί πλέον γιατί υπάρχει τέτοιος παροξυσμός και λύσσα και απόπειρα ενστάλλαξης φανατισμού υπέρ του 51% αποχής και πάνω που ψευδώς, παραπλανητικώς και δολίως διατυμπανίζουν ότι θα ακυρώσει τις εκλογές :
           Διότι από τις πραγματικές (μυστικές) δημοσκοπήσεις που έχουν στα χέρια τους και τις πραγματικές τάσεις του Λαού μας που προτίθεται να ρίξει έγκυρη ψήφο γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να μπορέσουν να συγκεντρώσουν τα ποσοστά που απαιτούνται για να κυβερνήσουν ακόμα και με συνεργασία.
Η ΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΥΨΗΛΗ ΑΠΟΧΗ, ΙΔΕΩΔΩΣ ΜΕΧΡΙ 90%.
          Δηλαδή, να τους δοθεί το ελεύθερο να διαχειρισθούν τις εκλογές αυτοί και οι υμέτεροι (με ό,τι αυτό συνεπάγεται και για το θέμα της νοθείας στις εκλογές) και έτσι να λανσάρουν ότι δήθεν κέρδισαν με Μνημονιακά προγράμματα τις εκλογές παρ’ όλο το θριαμβευτικό 62% “ΟΧΙ” του Δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου 2015, στηριζόμενοι ουσιαστικά και θέλοντας να κυβερνήσουν με το 39% του “Ναί”, τουλάχιστον σε επικοινωνιακό επίπεδο.
          Άρα, η αποχή έτσι όπως γίνεται, και όπως προπαγανδίζουν υπέρ αυτής διάφοροι, είναι τοξική για τον Ελληνικό Λαό και την Ελλάδα και η ώθηση προς αυτήν κατόπιν γνωστοποίησης των ανωτέρω μπορεί να θεωρηθεί και προδοτική πράξη.
          Αποχή με οποιαδήποτε απλή νομική προσφυγή με ή χωρίς πολλούς ενάγοντες είναι όχι μόνο καταδικασμένη να αποτύχει αλλά μπορεί και να εγκαθιδρύσει αφ’ ενός τις σχετικές εκλογές αλλά και να οδηγήσει σε νομικές διώξεις κατά τουλάχιστον των ενεργά συμμετεχόντων σε αυτή την παραπλάνηση όπως απειλεί ο εκλογικός νόμος για την περίπτωση της διασποράς ψευδών πληροφοριών και προπαγάνδας που αποτρέπει ψηφοφόρους από το να προσέλθουν στην κάλπη. (Π.Δ. 26/2012 άρθρο 112 και κυρίως παρ. 2)
          Επί πλέον, ακόμα και αν δεν ενεργοποιηθεί αυτό το κομμάτι του εκλογικού νόμου, ακόμα χειρότερο και καταστροφικό είναι ότι με την αποχή οι απέχοντες Πολίτες απεμπολούν de facto το Δικαίωμα τους να καταγγείλλουν και να προσφύγουν αναλόγως για καταπάτηση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων τους σχετικά με την εκλογική διαδικασία σε οποιοδήποτε επίπεδο ή θέμα διότι ουσιαστικά και τυπικά και ενώπιον του νόμου και βάσει της νομολογίας διεθνώς επέλεξαν, δεν εξαναγκάστηκαν να μην ασκήσουν τα Πολιτικά τους Δικαιώματα κατά δική τους απολύτως Ελεύθερη Βούληση και άρα κανείς δεν έχει παραβεί Ανθρώπινο τους Δικαίωμα που να σχετίζεται με αυτά και κάθε απορρέον Δημοκρατικό, Συνταγματικό και Ανθρώπινο Δικαίωμα Αυτοδιάθεσης και του εκλέγειν.
          Αυτό όμως εγείρει το ερώτημα : πότε και με ποίον τρόπο μπορεί να μας ωφελήσει η αποχή από αυτές τις εκλογές ;
          Βεβαίως είναι δυνατόν η αποχή από τις εκλογές να φέρει την ανατροπή αλλά με αυστηρά μόνο μια περίπτωση όπου αυτή συμβαίνει :
Όταν σύσσωμοι ΟΛΟΙ οι Πολίτες αντί να πάνε να ψηφίσουν,
παίρνουν τα όπλα και καταλαμβάνουν τις θέσεις εξουσίας μέσω Επανάστασης, ακυρώνοντας έτσι τις εκλογές και μην επιτρέποντας τους να λάβουν χώρα διότι αντί για εκλογές στημένες και νοθευμένες και υπονομευμένες έχουμε πτώση του υπάρχοντος πολιτικού καθεστώτος και συστήματος.
          Στην δε θέση αυτού προκυρήσσεται σχετικό Δημοψήφισμα επικύρωσης της Επανάστασης από τον Ελληνικό Λαό για να υπάρχει Δημοκρατική νομιμοποίηση διεθνώς και από εκεί και πέρα συμπορευόμαστε όλοι για να χτίσουμε την Νέα ΑμεσοΔημοκρατική Ελλάδα όπου εξαμβλώματα όπως ο εκλογικός νόμος που αναλύσαμε θα θεωρούνται εγκλήματα κατά του Πολιτεύματος της Δημοκρατίας, της Χώρας και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
          Μόνο έτσι η αποχή είναι υπέρ του Ελληνικού Λαού και γίνεται μόνο από άτομα που είναι έτοιμα να χύσουν το αίμα τους και να κρατήσουν όπλα για να αλλάξουν την κατάσταση.
          Οποιαδήποτε άλλη εκδοχή της αποχής (και όσο δεν υπάρχει στον νόμο άρθρο αντίστοιχο του άρθρου 16 του νόμου 4023/2011 περί Δημοψηφίσματος όπου ορίζει ως έγκυρο το Δημοψήφισμα μόνο εάν υπάρχει αποχή λιγότερη του 50%) αυτή θα ωφελεί και θα δίνει ζωή και δύναμη στα πολιτικά σαπάκια του παλαιοκομματικού συστήματος που φέρνουν τα Μνημόνια.
          Τί λοιπόν πρέπει να κάνουμε ως εκλογείς όταν διαφαίνεται πως ό,τι και να κάνουμε πλην της Επανάστασης ωφελεί αυτούς ;
          Προσωπικά εμείς θα προτιμούσαμε και θα στηρίζαμε την Επανάσταση αλλά μέχρι τότε υπάρχουν λύσεις εκλογικής συμπεριφοράς που θα τους χαλάσει εντελώς τα σχέδια και δεν θα επιτρέψει να σταυρώσει η βουλή Μνημονιακή κυβέρνηση που να μπορεί να κυβερνήσει με τίποτα.
          Αυτό θα εξερευνήσουμε συζητώντας τα υπέρ και τα κατά κάθε λύσης στο 2ο μέρος του Φακέλου Εκλογές που θα έχουμε ετοιμάσει για εσάς μέχρι την Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015.

Δημοσίευση: Αργύριος Μαρινάκης Έλλην Πολίτης
Σάς άρεσε;
Γίνετε αναγνώστης τής Ιστοσελίδος μας μέ ένα κλίκ, επάνω δεξιά στήν αρχή τής σελίδος
Σχολιάστε!!!
Διαδώστε!!!!
11/2/2017 - 068 - 3199

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου